сряда, 21 декември 2011 г.

Коледно....."Мое Величество АЗ"

 "- Аз много те обичам! - прошепна тя зачервена и трепереща.
  - Да! Аз също се обичам! - възкликна ентусиазирано той."

   АЗ мое Величество се чудя какво да избърборя на хората и през това време да пожелавам нещо на себе си. Преди всичко за мен? Да. Искам най-после да се намеря. Искам да сразя с обич и усмивка всичко неприятно, нагло, долно и подло наоколо. Силите са в мен - забравила съм. Изхвърлила съм някъде топлата усмивка, лъчезарността на очите си, топлината на ръцете  и нежността на душата си. Ще ги намеря, за да се харесам отново. И като ги прибавя към малката искрица човечност, която пазя с нокти и зъби, ще лумне пожар. О, искам това за себе си! Искам.......
    Искам само светлината на тази Коледа, за да ги намеря!

    На всички пожелавам Весела Коледа с много топлина,  усмивки и късмет!


   










        



Няма коментари:

Публикуване на коментар