сряда, 21 март 2012 г.

За две думи само....

              Истинският мъж не е този, който се опитва да вкара жената в леглото  си. Истиниският мъж се опитва да я вкара в живота си.


      Колко може да се разбере от две думи само? Хората четат между редовете. А някои усещат и нагласа и настроение в малкото написано. Един поздрав, едно пожелание, усмивка от скоби с две точици..........и това е всичко. Това е целият свят, пълен с доброта, чистосърдечност, искренност и дълбоко скрити послания за нещата, които наистина имат значение. Благодаря!
      Извини ме, огънче, но ти поддържаш пожара ми само с една запетайка и аз не мога да се спра! Много пъти казах "не знам  защо". Нямам отговор на толкова много въпроси....... Не мога да обясня и това, което ме питаш. Мълчах дълго време, Твое Величество, но вече не искам. Ще се опитам отсега нататък да  разказвам  с подробности как се чувствам  заради очите ти, заради ръцете ти, заради усмивката ти, от думите ти.......заради теб! Разстояние ли? Да, хиляди километри и часова разлика колкото едно чудесно мързеливо наспиване. Те нямат никакво значение и не убиват нищо в мен.  Нали знаеш - зарядното ми е в тебе :)  и трябваше веднага да си кажа като ми свърши батерията.
       Щастлива съм, че си се усмихнал заради мен!

       P.S  
       Не очаквам и не искам нищо. Просто те обожавам! Целувам те!

   
      

Няма коментари:

Публикуване на коментар